23948sdkhjf

"K2022 er absolut på niveau med 2019"

- Vi har simpelthen haft så travlt!

Sådan siger global marketingchef Anne Emborg fra Kongskilde Industries, der på en imponerende stor stand byder velkommen på K2022 i et inferno af kolleger, maskiner og plast.

- Vi er her egentlig mest for at "vise flaget" for vores eksisterende og nye kunder, og ikke så meget for at lave deciderede salg direkte her på messen. Alligevel har jeg faktisk lige solgt en af de udstillede maskiner, smiler Anne Emborg og siger, at Kongskilde Industries "får rigtig mange nye leads med hjem i år."

- Besøgsmæssigt er vi helt på højde med K2019.  Vi er meget glade, siger en smilende og tilfreds Anne Emborg.

Artiklen er en del af temaet K2022.

Kommenter artiklen
Tip redaktionen
Medlemmernes egne nyheder
Se alle medlemsnyheder
Mest læste
JOB i FOKUS
Gå til joboversigten
Seneste nyheder
Se seneste nyheder
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
De vandt Project Plastic i 2019: Nu sælger de maskiner ud over landets grænser
JSW åbner hovedkvarter i Europa
Cava Plastics får ny formand
Lego-familiens pengetank i front på opkøb af modulbygger
Babysutter fra Bibs blev vist frem med Freeformer
Dansk Poly Fabrik og Fiberline skifter ud
Andre Nordiske Medier
Metal Supply DK
Food Supply DK
Jern & Maskinindustrien

Send til en kollega

0.094