23948sdkhjf

Harboes sodavandsflasker får spritnyt look

Harboe har gennem de sidste mange år ikke brugt mange kroner på markedsføring eller emballagedesign.

Kombineret med bryggeriets markedsposition som "en af de billigste drenge i klassen", har det fået stor betydning for Harboes image blandt befolkningen.

- Mange forbrugere har fortalt os, at de drikker Harboe mandag til fredag. Men lørdag aften, når de skal have gæster, så sætter de noget andet på bordet, siger Søren Malling, der er administrerende direktør i Harboe, til markedsføring.dk.

Derfor har Harboe gentænkt bryggeriets visuelle identitet og kan nu præsentere et nyt design på dens sodavandsportefølje.

- I disse dage kører vores nye Harboe sodavandsdesign ud fra tappelinjerne i Skælskør og ud i butikkerne. Sodavandsdesignet følger vores nye visuelle identitet for Harboe-mærket og er tilpasset sodavandskategorien som traditionelt set er den mest farverige drikkevarekategori, skriver Harboe på LinkedIn.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.33