23948sdkhjf

Plastdagen 2020 er aflyst – generalforsamling rykker online

Som en konsekvens af den verserende corona-virus, har bestyrelsen i brancheorganisationen Plastindustrien valgt af aflyse Plastdagen 2020.

Det oplyser Plastindustrien i en pressemeddelse mandag.

Arrangementet skulle have fundet sted 28. maj i Industriens Hus i København, men bliver altså ikke til noget i år.

Generalforsamlingen bliver online
Traditionen tro bliver Plastindustriens generalforsamling altid afholdt inden Plastdagen går i gang.

Generalforsamlingen vil fortsat finde sted men vil rykke online via Micosoft Teams, som alle deltagere får mulighed for at tilgå.

Generalforsamlingen vil finde sted 28. maj i tidsrummet 12.30-14.00.

Ud over formandens beretning, fremlæggelse af regnskab og bestyrelsesvalg vil Plastindustrien i år også bruge generalforsamlingen til at fremlægge foreningens nye strategi for de kommende år. Samtidig løftes sløret for dele af den store kommunikationskampagne, der bliver lanceret på den anden side af sommerferien, oplyser Plastindustrien.

Den officielle indkaldelse til generalforsamlingen bliver udsendt direkte til alle Plastindustriens medlemsvirksomheder på den anden side af påske. Det er dog muligt allerede at tilmelde sig her.

Kilde: https://plast.dk/arrangementer/plastindu...

Kommenter artiklen