Der er nedgang i byggeriet, og det mærker man hos Primo-gruppen. Byggebranchen er Primo's største kundesegment.
- Vi er udfordrede. Omkring 60 procent af vores forretning går til byggeindustrien, så det er noget, der har ramt hårdt, siger koncernchef Claus Tønnesen.
Han kan dog trøste sig med, at virksomheden stadig har positiv drift.
- Selv om ...
Salget halter: - Vi er udfordrede

- Vi er i gang med at tilpasse vores omkostninger, og vi prøver også at finde nye forretningsområder, siger Claus Tønnesen, adm. direktør, Inter Primo. Foto: Eskil Mann Sørensen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til PlastForum DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer