23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Gratis webinar: PDF-scanning af ordrer og fakturaer

Hos TrueCommerce oplever vi en stigende interesse for PDF-scanning på markedet.  Derfor afholder vi et webinar om PDF-scanning torsdag den 4. marts, kl. 13.00-13.45.

Mange virksomheder modtager stadig deres ordrer og / eller fakturaer via e-mail, som PDF eller endda via telefon og fax. Det medfører uundgåeligt en stor manuel arbejdsbyrde, da du skal taste alle dataene fra din ordre eller faktura manuelt ind i dit system.

Dette webinar giver en gennemgang af TrueCommerces løsning til PDF-scanning og den markante værdi, det giver din forretning. Webinaret bliver afholdt torsdag d. 4. marts 2021, klokken 13:00-13:45

Med TrueCommerce skal din samhandelspartner blot sende dig en PDF, så sørger vores løsning for at konvertere PDF'en til et elektronisk format - akkurat som hvis du havde modtaget dokumentet via EDI.

Nedenfor kan du læse mere om scanning af PDF-ordrer og -fakturaer, hvis du ikke allerede har dykket ned i emnet. 

Har du ikke har mulighed for at deltage? Tilmeld dig alligevel, så sender vi dig optagelsen.

Med venlig hilsen

TrueCommerce Denmark

TILMELD DIG HER

______________________________________________________

Ordrescanning

Med TrueCommerces scanningsløsning sender din kunde blot en PDF-ordre, hvorefter TrueCommerce konverterer PDF-ordren til dit foretrukne format, så du modtager ordren elektronisk i dit forretningssystem - ligesom en hvilken som helt anden elektronisk ordre.

Løsningen har mange fordele, ikke mindst:

  • Du gør det nemt for dine kunder at sende ordrer til dig - og det styrker jeres relation
  • Behandlingstiden af ordrer samt antallet af fejl i modtagne ordrer reduceres markant
  • Der er intet krav til installation af hardware eller software
    Læs den fulde beskrivelse i vores datasheet


Fakturascanning

Fakturascanning er til de virksomheder der ønsker at stømline deres fakturabehandling og modtage elektroniske fakturaer fra samtlige af deres leverandører - også dem, som ikke er på EDI.

Løsningen har mange fordele, ikke mindst:

  • Hurtigere behandlingstid og færre forsinkelser i betalingen
  • Du kan matche dine fakturaer mod dine oprindelige ordrer
  • Du fjerner tidskrævende manuelle processer og reducerer antallet af fejl til et minimum
    Læs den fulde beskrivelse i vores datasheet

Læs mere om PDF-scanning her

Truecommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
CVR nummer: DK33776349
P nummer: 1016968311

Kontaktperson

AGW
Anita Godsk Waaben
Marketing Manager
+45 51205524 Anita.Waaben@truecommerce.com

Send til en kollega

0.11