23948sdkhjf

Får du nok opmærksomhed fra din IT-partner?

| Medlemsnyhed | Indrykket af Columbus A/S

Organisationer på tværs af forskellige brancher bruger teknologi for at forbedre, udvikle og forstærke kundeoplevelsen, effektivisere driften og møde de overordnede forretningsmål.

Af: Lasse Bruhn, Vice President, Columbus

Men teknologien ændrer sig hurtigere end nogensinde før. Det giver naturligvis en masse muligheder, men absolut også udfordringer. Udfordringer der betyder, at virksomhedens IT-afdelingen må bruge betydelige ressourcer på at arbejde med vedligeholdelse, tilpasninger og videreudvikling af virksomhedens IT-systemer. Derudover betyder den stigende kompleksitet, at det bliver mere vanskeligt for virksomheden at finde de rette kompetencer til at varetage systemerne in-house. 

Derfor bør du overveje at se efter en forudsigelig IT-partner, som har både relevant IT- og forretningsforståelse, og en ambition om at maksimere udnyttelsen af din platform. 

Her er fem fordele ved at lade en kompetent IT-partner varetage dine applikationer.

  1. IT-afdelingen kan fokusere på mere strategiske aktiviteter, som udvikler forretningen
    Med ny teknologi, der konstant ændrer sig, må den interne IT-afdeling bruge mere tid på vedligeholdelse, tilpasning og videreudvikling af applikationen, hvis I skal have fuld værdi af jeres IT-investering. Ved at outsource driften af systemerne til en IT-partner, kan I i stedet fokusere på mere strategiske projekter, som skaber innovation og sørger for, at I møder kernevirksomhedens mål.

  2. Overlad administrationen af dine applikationer og sænk skuldrene - ansvaret er ikke længere dit!
    Ved at overlade administrationen af dine applikationer til en IT-partner, kan du sikre dig forudsigelighed, fordi teknisk dygtige og specialiserede konsulenter med stærk forretningsforståelse står klar til at hjælpe. Ambitionen er altid at maksimere udnyttelsen og værdien af din platform.

  3. Overvåg dine applikationer, og løs problemerne, før de opstår
    I dag er de fleste virksomheder afhængige af, at IT-løsningerne fungerer uden problemer døgnet rundt. En ustabil applikation fører til tab af omsætning, ridser i renomméet og utilfredse kunder. En IT-partner kan sørge for, at applikationerne altid virker som de skal. Det giver øget produktivitet, tilfredse kunder, samt mere omsætning og bedre rentabilitet.

  4. Forudsigelige omkostninger
    Ved at lade en pålidelig IT-partner varetage driften af dine systemer, sikrer du at du altid besidder de rette kompetencer til den mængde opgaver, du står overfor. I perioder med større kapacitetsbehov, har du fleksibiliteten til at øge niveauet af ressourcer og udfase det igen, når behovet falder. Dette giver mulighed for enkel op- og nedskalering i takt med behovet. Og det betyder reducerede og forudsigelige omkostninger for organisationen.

  5. 24/7 service
    I den digitale verden vi lever i, forventer virksomheder at holde driften i gang døgnet rundt med fuld funktionalitet, selv udenfor arbejdstiden. Ved at outsource din IT-drift kan du få et supportteam, som er tilgængeligt døgnet rundt - hele året - og som sørger for at tackle enhver kritisk situation som opstår.

Download e-bogen "Grundprincipperne i Application Management Services" og find ud af, hvordan du kan lægge en strategi for videreudvikling, udbedring og opdatering af dine systemer.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Columbus A/S

Lautrupvang 6
2750 Ballerup
Danmark
Columbus A/S

Send til en kollega

0.063